SrbijaSpace

  1. Naslovna
  2. Naslovi

GOOGLE ADWORDS KAMPANJE - NAJBRŽE DO POSETILACA

 

GOOGLE ADWORDS KAMPANJE - NAJBRŽE DO POSETILACA

Niste prvi poželeli da budete na prvoj stranici Google, što bliže vrhu. Mnogo njih je poželelo da uradi isto. Google Adwords će vam omogućiti da određeno vreme uz nadoknadu budete prisutni na vrhu ili strane na prvoj stranici u rezultatima pretrage.

Google AdWords je brz i jednostavan način pridobijanja visoko fokusiranog oglašivanja na osnovi Cene-Po-Kliku (CPK) nezavisno o broju korisnika.

AdWords oglasi se prikazuju pored rezultata pretraživanja na Google-u te na stranicama s rezultatima pretrage ili sadržajem u Google Mreži.

 

Šta je AdWords?
 

Malo drugačije, AdWords je sistem koji razvija Google, a koja omogućava postavljanje reklama na stranice sa rezultatima nakon postavljene pretrage na Google-u. Reklame koje se prikazuju su u sprezi sa pojmom koji je tražen prilikom pretrage. Oglašivač plaća unapred definisan iznos za svaki klik na neku od prikazanih reklama.

Postoji više izraza za ovaj način oglašavanja, možda je Pay-per-Click oglašavanje najprepoznatljiviji (Pay-per-Click advertising).

KAKO FUNKCIONIŠU ADWORDS OGLASI?

Naravno, potrebno je da imate Google nalog i karticu za plaćanje preko Interneta. Da bi se vaše reklame videle na pretraživačima, potrebno je da osmislite i realizujete odgovarajuće kampanje. Ovaj posao treba prepusitti firmama sa iskustvom, jer će efekti reklama bitzi najveći ako se kampanje vode profesionalno. Naravno, ukoliko se smatrate sposobnim i imate dovoljno vremena da učite i eksperimentišete, možete i sami kreirati kampanje i pratiti njihov učinak. Oglas koji želite da se prikazuje mora biti u skladu sa pravilima Google oglašivača:

  • Naslov oglasa može sadržati najviše 25 karaktera,
  • Tekst oglasa maksimalno 2 reda teksta, gde svaki red može da ima do 35 karaktera,
  • Neophodno je definisati i URL adresu koja će se prikazati nakon klika.

Posle kreiranja i plaćanja oglasne kampanje, vrlo brzo ćete videti i vašu reklamu. 

Postoji organska pretraga, odnosno organski rezultati pretrage na tražene ključne reči. Ovi zapisi se vide na levoj strani ekrana.

Za razliku od ovih rezultata, plaćeni oglasi se najčešće nalaze na vrhu (nekad sa desne strane) i uvek moraju biti označeni na odgovorajuči način, kako bi posetioc znao da su u pitanju plaćeni oglasi.

Google nema zaradu od organskih rezultata pretrage.

Sasvim prirodno sa pozicija Google je cilj da ima što više komercijalnih oglasa. Ta činjenica ukazuje da se prilikom rada na optimizaciji sajta i ovaj faktor treba uzeti u obzir. Posebno na početku rada na optimizaciji, ulaganje u plaćene oglase treba da bude veće, jer su i benefiti značajniji.

Kada se dostignu visoke pozicije u organskim rezultatima pretrage ne prestaje potreba za ulaganjem u AdWords, ali se to radi sa manjim budžetima.

 

Tekst je preuzet sa sajta TeshaDesign


Preuzeto sa: http://www.teshadesign.com/AdWords-kampanje.php


← Prethodni tekst   /   Naredni tekst →



Komentari

Nema komentara.

Dodajte komentar