Plaćeno oglašavanje na Internetu

 

Plaćeno oglašavanje na Internetu

 

Da li se isplati oglašavanje na Internetu?
 

Definitivno da. 


Zašto je bitno oglašavanje na Internetu?

Kao i drugim sferama i kanalima ogašavanja, ako niste vidljivi teško ćete uspeti da ostvarite željene ciljeve. Internet oglašavanje je jedan od najdinamičnijih i najmoćnijih segmenata marketinga.


Internet marketingPlaćeno oglašavanje na internetu se koristi kako bi se na najbrži i najefektniji način povećao saobraćaj na nekom web sajtu. Ovi servisi se realizuju na internet pretraživačima, socijalnim mrežama ili dobro posećenim sajtovima.

Alternativa plaćenom oglašavanju su organski (prirodni) rezultati pretraživanja. 

Najbolji rezulti se postižu kombinacijom plaćenih oglasa i ulaganjem u organsku pretragu, odnosno SEO (optimizacija za pretraživače).

Plaćeno oglašavanje ima sledeće prednosti:

  • Omogućuje pristup velikom broju sajtova i mogućnost ciljanja potencijalnih klijenata na osnovu njihove geografske i vremenske  lokacije
  • Poznat je broj ljudi koji je posetio web sajt
  • Zna se koliko je posetilaca videlo oglas 
  • Zna se koliko je posetaliaca kliknulo na taj oglas, ili na neki drugi način uspostavilo interakciju sa reklamom (“lajkovalo“ stranicu, pretplatio se na newsletter, ostavilo email adresu i slično)
  • Plaćeno oglašavanje omogućuje da se lako prate reklamne kampanje, oglasi, ključne reči, alocirani budžet, i povrat investicija (ROI) 
  • Postoji mogućnost menjanja reklamnih kampanja i oglasa po potrebi kako bi se lakše stiglo do potencijalnih klijenata  Ovakav način oglašavanja je “win-win” strategija i za oglašivača i za pružaoce ovih usuga.

Originlani članak možete pročitati ovde.


Preuzeto sa: http://www.teshadesign.com/blog/Placeno-oglasavanje-na-Internetu-32.html


Dodajte komentar