Kako da uspešno zaradite od veb sajta preko nativnih oglasa
Sve više ljudi odlučuje da zarađuje novac od bloga ili veb sajta. To je posao koji se radi iz ljubavi, čije radno vreme uglavnom nije fiksno. Tako možete i vi da zaradite dodatne ili glavne prihode. Na par klikova se registrujete, izaberete teme i kreirate sadržaje prema svojim interesovanjima i potrebama. Ako se korisnicima dopada sadržaj, onda postaju vaši verni pratioci i prijatelji.
Foto: Freepik.com
Kako možete da jednostavno zaradite novac od veb sajta bez mnogo truda? Danas je veoma profitabilno da se zarađuje od klikova na reklame.
Budete u ulozi izdavača, a zatim napravite nalog na određenoj platformi za oglašavanje. Posle dobijate reklame oglašivača koji vam plaćaju važeće klikove korisnika. Međutim, kako da zaradite ako ljudi imaju često negativan odnos prema reklamama? Rado koriste programe AdBlock za blokiranje banera i pop-up reklama. Neće da kliknu jer ih oglasi nerviraju ometanjem u gledanju sadržaja na sajtu. Nemojte da očajavate, postoje reklame na koje će posetioci sigurno kliknuti.
Nativno oglašavanje ili nativ advertajzing je danas jako popularno. Nastao je kao potreba u digitalnom marketingu za boljim, savršenijim strategijama za osvajanje srca publike. U svetu raste broj kompanija koje koriste nativno oglašavanje za promovisanje svojih brendova, i zato okreću milione dolara godišnje.
Kao što naziv kaže, nativni (prirodni, organski) oglasi se prirodno i spontano prilagođavaju izgledu i sadržaju platforme. Ne liče na banere i pop-up reklame. Utapaju se u veb okruženje i ne remete pažnju korisnika. Pružaju miks zabave i informacija korisnih za posetioce. Ističu vrednost, značaj i poruke brenda oglašivača, čime jačaju želju za kupovinom i doprinose dugotrajnom uspehu na tržištu.
Da li želite da nativni oglasi postanu deo vašeg sajta? Ako maštate o većem broju posetilaca i većoj zaradi od sajta, nativ advertajzing vam može ostvariti snove. Postoji statistika koja kaže da čak 53% ljudi u svetu više klikne na nativne oglase, nego na banere.
Posetioci vole kada neko misli na njihove potrebe, kada neko ceni njihovo vreme. Nativne reklame su upravo takve, privlače pažnju korisnika jer su originalne, zabavne i šalju poruke značajne za život publike. Ako ljudi procene da je to za njih važno, da neće gubiti vreme, rado će kliknuti. I eto vama veće zarade preko interneta!
Nativni oglasi mogu da vam donesu maksimalne prihode od sajta. Dobijate kvalitetne reklame u skladu sa sadržajem sajta, tako da je to još jedan veliki plus za vas da privučete više obožavalaca i vernih pratilaca.
Odgovor na pitanje je veoma jednostavan. Treba da pronađete platformu za nativno oglašavanje i da se registrujete kao izdavač. U svetu su popularne platforme Taboola i Outbrain, a našem jeziku Native Media. Kada napravite nalog na mreži Native Media, onda dobijate najbolje nativne oglase, potpuno prilagođene izgledu i sadržaju vašeg sajta ili bloga. Možete da lako i brzo postavite nativne reklame, koje prilagođavate prema svojim potrebama i željama. U najkraćem roku imaćete veliki broj zainteresovanih posetilaca, više klikova na reklame i bolje prihode.
Foto: Pixabay.com
Platforma Native Media vas redovno plaća po kliku na reklame. Ona nudi najveći procenat zarade, čak 80%, dok na primer Google AdSense plaća samo 68% zarade po kliku. Postoje brojne mogućnosti i pogodnosti za izdavače koji imaju nalog na mreži Native Media. Ako se odlučite za ovu platformu, uvek ćete biti u skladu sa digitalnim trendovima, a zarada od sajta može da vam postane glavni prihod.
Digitalni svet je raznolik i ima mesta za sve koji žele da u njemu razviju online biznis. Da li svako može da uspe? To zavisi isključivo od te osobe, koliko je strpljiva, koliko prati savremene trendove i taktike za privlačenje publike.
Zaraditi od sajta nije komplikovano, izaberite najbolja rešenja i strategije koji će vam obezbediti najbolje prihode. Ako se odlučite za nativne oglase, učinili ste prvi korak ka uspehu. Nativni oglasi danas sve više postaju glavni recept i preporuka za uspešno poslovanje u internet svetu.
Koliko minimalno posetilaca dnevno treba da ima sajt da bi se ukljucio u ovu mrezu?