Kako voditi poslovnu Facebook stranicu?
Kako uspešno voditi Facebook poslovnu stranicu?
U današnje vreme teško je zamisliti ozbiljnu firmu bez web sajta. Sva pitanja se postavljaju Google pretraživaču, a kao odgovor dobijaju se podaci, adrese, komentari, utisci... Čak i ako nemate web prezentaciju svoje kompanije, ne znači da se o njoj ne priča i komentariše po blogovima i forumima.
Ako želite da web sajt predstavi vašu frmu i privuče nove saradnike i klijente, to je posao koji treba ozbiljno shvatiti. Jedan od segmenata tog posla je i predstavljanje sajta na društvenim mrežama(Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+), a zasad najveći uticaj u tom segmentu zasigurno ima Facebook.
Samim tim, postavili su i neka pravila kojih se treba pridržavati, kako bi vaša poslovna Facebook strana bila popularna i posećena.
Originalna članak pogledajte na ovoj adresi.
Možda je najteži i najkretivniji početak. Jer tada bi trebalo da definišete strategiju i osnovni cilj vaše Facebook stranice.
Jer svakako želite da ostvarite sledeće:
1. da posetioci saznaju za vaš i vaš brend i ono što nudite
2. da značajno povećate posećenost sajta
3. da steknete što više realnih pratilaca
Nije lako realizovati ove ciljeve iz jednog prostog razloga što isto to žele da ostvare i konkurenti. A njih je sve više i sve su bolji, jači i kreativniji. Primoravaju vas da date svoj maksimum. Da budete bolji, unikatniji, drugačiji, uporniji, zanimljiviji, maštovitiji i kreativniji.