Selidba firme
Poslovna klima i okruženje, tj. lokacija firme, za mnoge delatnosti znači posao, klijente, mogućnost profita. Selidbe firme postaje, kao deo poslovne aktivnosti svake od njih.
Kada se neka firma preseljava potrebno je preseliti sledeće stvari:
Za pripremu, pakovanje i prevoz svih ovih elemenata, odnosno inventara, potrebni su dobro obučeni radnici, koji će ekspeditivno i brzo realizovati prenos sa jednog na drugo mesto.
Potrebno je izvešiti demontažu većih komada nameštaja, odnosno specijalizovanih mašina, koji se ne mogu u komadu prevozi, kao i montiranje istih u novom objektu.
Najbolje je za ovakav komplikovani proces unajmiti agenciju za selidbe koji imaju iskustva i znanje. Za svaku selidbu firme potrebno je dimenzirati potreban broj radnika u funkciji od obima i komplikovnosti posla. Preseljenje firme sa jedne lokacije na drugu je novi izazov, nova prilika i nastavak funkcionisanja na novoj adresi. Neka sam čin prevoza bude efikasan i stimulativan, ali i inspirativno profesionalan za poslovanje na novoj lokaciji.
Kada selite firmu onda je potrebno i očistiti i stari i novi prostor. Većina gazdi hoće da uštede pa teraju zaposlene da to rade. Što je bruka i sramota, ali gazde hoće da ušede na svakom koraku. A u Beogradu ima toliko agencija koji će to uraditi i brže i bolje. A nekie su specijalizovane za čišćnje fabričkih hala i magacina od raznih industrijskih masti i hemikalija.
Kada sam prvi put selio poslovanje mislio sam da cu ustedeti ako zaposleni pripreme stvari za selidbu i sami to odradimo nasim vozilima i sredstvima. Nikad vise. Ko nije probao to da uradi ne zna koliko je to maltretiranja za male pare.
I gubitka vremena.
Ne znam da li sam ustedeo, ali sledeca selidba ce biti preko agencije. I tacka. Agencija za selidbe je spas i selidba ne kosta toliko koliko kosta maltretiranje zaposlenih i gubljenje vremena.