Selidbe firme
Najčešće je to u pitanju celokupan kancelarijski nameštaj (stolovi, stolice, radni stolovi, ormari, veće manje mašine, kase, sefovi, razne police, oprema).
Svaki posao i pa i ovaj započinje nekom komunikacijom. U našem slučaju to je procena selidbe. Uobičajena praksa je da naš stručni radnik dođe kod vas u vašu firmu i izvrši procenu selidbe. Na licu mesta se najčešće definiše:
Ovo je bitna faza jer se dimenzionišu i rezervišu potrebni resursi, radnici i vozila. Na taj način se mogu ispoštovati uslovi dogovora, odnosno rokovi za preseljaj. Takođe, u ovoj fazi se dogovora cena selidbe. Naša firma je garancija za kvalitetnu selidbu. Cena naše usluge je više nego povoljna, a jeftina selidba, odnosno konkurentna cena na tržištu je naš odnos prema vašem novcu, ali nikako i nikada prema kvalitetu posla. Jer mi želimo i tako radimo da nas vi na kraju posla preporučite i drugima. Cena može i da se umanji ukoliko vaši radnici učestvuju u nekom obimu i fazi posla.
Evo nekih iskustava koja mogu da koriste i firmi i agenciji za selidbu. Odnosno, šta uraditi pre nego što dođu radnici agencije? Pripremiti stvair kao da se selite iz stana. Dakle, pravilno ih grupisati, zapakovati i što se često zaboravlja, vidljivo obeležiti. Ovo je posebno osetljivo jer kada se npr. stolovi ili ormani ne obeleže na novoj lokaciji se rešavaju ukrštene reči šta je čije i gde šta treba da dođe. Naše dugogodišnje iskustvo ukazuje da je solidna priprema jedna od najvažnijih faza prilikom selidbe firme. Ukoliko tako zahtevate naši radnici mogu da pripreme stvari za selidbu. Naravno, u saradnji sa vama i radnicima firme. To se pre svega odnosi na potrebnu demontažu i montažu kabastih stvari, poput većih ormana, stolova i/ili specijalizovanih mašina. Ovo se svakako više isplati nego da rizikujete da samostalno oštetite stvari zbog nedovoljno iskustva u manipulisanju sa njima.
tekst pozajmljen sa sajta Selidbe Sokol