Šta je landing page?
Danas je teško biti u digitalnom marketingu a izbeći pojam landing page. Da, znamo to je jedna ili više stranica na sajtu, ali zašto se njoj pridaje toliki značaj? Zašto se ta stranica psoebno reklamira kroz Google Adwords, Facebook Ads i razne druge Ads servise?
Neko ovu stranicu tumači kao stranu na koju se bukvalno sleće odnekud (reklamne kampanje na primer), neko kao stranicu koja se skroluje, neko kao stranicu koja prodaje naše proizvode i usluge, ili vodi ka izvršenju akcija koje smo predvideli za posetioca. Šta smo propustili proverite na ovoj stranici.
Landing page je finale. Kada ste stekli poverenje kupca, u svoj brend, sajt, sigurnost transakcije, kupac će kliknuti i na to dugme kupi, ili uraditi akciju zbog koje smo ga doveli na tu stranicu. Dakle, ipak nije to sve tako kao što nam žele reći. Ne provlači niko karticu tek tako, a pogotovo ne zato što mu se sviđa baš landing page. Ova strana je samo jedna u nizu koja je bitna, naravno, u procesu donošenja odluke korisnika da sprovede akciju koju želimo.