Adresar firmi iz Srbije
Internet adresari su već decenijama popularan medij za predstavljanje firmi.
Ipak, nekako se predajemo utisku da kvantitet pobeđuje kvalitet. Kao da je najvažnije videti kontakt podatke i to je to. Kraj priče.
Kao štampani oglasnici prenešeni na virtuelnu pozornicu.
Što više firmi u adresaru kao mera kvaliteta Internet adresara je nekako sakrilo druga merila. Merila za kvalitet i uspešnost firmi. Kako u toj šumi firmi prepoznati one kojima se može ukazati poverenje? Koje će u pravoj meri zadovoljiti vaše zahteve?
Desetine hiljada firmi i onda treba znati odabrati baš onu koja će prepoznati vaše vizije.
Teško to ide.
Baš teško.
Zato što dobija kompletan prikaz koji je dostupna 24h za sve poseitoce Intenreta. Šta taj prikaz na jednom adresaru, odnosno Intenret poslovnom imeniku sadrži:
Naravno, nije teško konstatovati da većina adresara firmi više ili manje ove podatke pruža posetiocima. I da su sa te strane korisni mnogim posetiocima koji traže firme na webu. Gde je razlika, odnosno kako razlikovati uspešnije firme?
Korisnici adresara, ili poslovnih kataloga, očekuju sistematičnu, jednostavnu i doslednu kategorizaciju.
Naravno. Kreativni adresar firmi iz Srbije je fantastično i neočekivano iznenađenje.
Pre svega nije besplatan što odmah filtirra one koji bi leba bez motike, i ako može džaba pa koliko go da košta.
Svaka registrovana i prijavljena firma može da prati koliko često se otvaraju njene stranice. Da vidi ocene drugih firmi ili da vidi kako je ona ocenjivala druge firme.
Simblične cene za uvrštavanje u adresar stimuliše firme koje drže do sebe i koje ne beže od očiju i kritika javnosti.
Mogućnost da firme ocenuju firme je posebno važna. nema više ocena slučajnih prolaznika, zaposlenih u firmi i to u formi: - odlični su i pozdravite Pecu.
Recenzije na Internetu koje rade mnogi veliki servisi, poput Google su bile jedna od ideja da ovaj adresar ima nešto svoje. Nešto drugačije što će biti magnet za posetioce. Videćemo da li će ta ideja da ostavi više traga kod onih koji posećuju i traže ovakve vrste sajtova.
Ne mogu svi da ocenuju već samo registrovani i ulogovani. Ali mogu svi da vide te ocene.
Sjajno i obećavajuće.
Ako firma nema sajt ili nije u u adresaru kao da i ne postoji.......
Lepo zamišljeno, ali vidi se da je adresar na samom početku, treba barem 100-tinjak firmi pa da se onda ocenjuju njegove performanse i sve ostalo. Puno sreće, konkurencija je velika.
Solidno osmišljen koncept, ali ovo je Srbija i šansa da zaživi je veoma mala. Inače bi bilo sjajno za krajnje korisnike, ili kupce odnosno konzumente, da saznaju ko koga preporučuje, odnosno šta koja firma o drugoj misli.