Selidba u glavnom gradu je po njegovoj prirodi složenija. Organizovati selidbu u Beogradu nije lako, i to zbog nekoliko razloga:
Orijentacija po gradu nije laka – Beograd je za prilike u Srbiji i region ogroman grad. Ali isto tako i loše orgnizovan. Samo jedan primer - niko tačno ne zna kako je i po kojoj logici urađena numerizacija blokova na Novom Beogradu. Kada se posle dosta muke i pronađe traženi blok, onda kreće potraga po uličnim i kućnim brojevima. U Beogradu nije retko da jedna ulica ima dva ili tri naziva. Ili da ulica se ulica naglo prekine kod nekog broja, i nastavi posle nekoliko stotina metara dalje što je čest slučaj na Dorćolu. GPS može da olakša snalaženje, ali nije svemoćan.
Saobraćajna gužva – samo iskusni poznavaoci grada znaju kada treba zaobići Trošarinu ili Autokomandu , kada su špicevi, gde su radovi, kada ne treba ići Gazelom nego novim mostom na Adi. Neko ko ne poznaje saobraćaj može da zaglavi i izgubi mnogo vremena, da ne kažemo sate.
Pronalaženje parkinga – postoje naselja, kao što je Banovo Brdo na primer, gde je nalaženje parking mesta ravno dobitku na lotariji. A kada se neko seli osnovna stvar je parking mesto blizu kuće ili zgrade gde će vozilo stajati nekoliko sati dok se stvari ne utovare ili istovare. To je u centru i starom delu grada prosto nemoguće. Kamion može stajati samo kratko vreme, i za to vreme se stvari moraju utovariti ili istovariti. Ukoliko se ne uspe… nije se uspelo, mora sledeći put ponovo.
Ulice – grad je pun uskih ulice gde su sa obe strane gusto parkirana vozila koje onemogućavaju prolazak većeg kamiona. Neko ko se već opekao u Malom Mokrom Lugu, Altini ili na Ledinama, zna da se stvari mogu preseliti samo manjim kamionom ili još bolje kombijem.
Negde ulice i ne postoje – na žalost veliki broj ulica je neasfaltiran i za vreme malo jače kiše postaju pravi potoci i živa blata. Naselja u takozvanom Trećem Beogradu (Ovča, Borča, itd) ne nalaze se u Indiji iako liče na Kalkuta za vreme monsuna, tako da je bolje nabaviti duboke čizme i pripremiti se za blato do kolena.
Liftovi – u večinu zgrada liftovi postoje, i hajde da kažemo da su ispravni, ali da li je svuda tako? Marfijevi zakoni stalno rade i često baš kada treba da se preselite lift može da bude u kvaru. A morćete priznati, nije lako popeti težak ormar stepenicama na 13 sprat.
Stepenice – svaka zgrada ima stepenice, to se mora priznati, ali da li su svuda dovoljno široke? Da li se poštovao standard koji propisuje umereni nagib i široka odmorišta kako bi se poveći krevet mogao okrenuti? Nismo sigurni da je svuda tako.
Autorski tekst: Nenad Savić
Vaše povratne informacije nam mnogo znače. Molimo Vas da kliknete na ikonicu koja odražava Vaš nivo satisfakcije posle pročitanog teksta.
Beograd je prava džungla na asfaltu. I postaje sve gore i gore. Ukoliko se zaglavi u gužvi, na primer na nekim od mostova, onda možete izgubiti ceo dan. Zato nikada ne raditi selidbe sami, nekada je to moglo, sada je izuzetno teško. Angažovati agenciju za selidbe je najelegentnije rešenje, ostavite im ključeve i ostalo je njihova briga, vi možete i na Kopaonik za to vreme.
A i cene nisu više tako velike (cenovnik jedne od agencija http://selidbe-prevozrobe.rs/selidbe-cene/), što da se mučite.
Beograd je prava džungla na asfaltu. I postaje sve gore i gore. Ukoliko se zaglavi u gužvi, na primer na nekim od mostova, onda možete izgubiti ceo dan. Zato nikada ne raditi selidbe sami, nekada je to moglo, sada je izuzetno teško. Angažovati agenciju za selidbe je najelegentnije rešenje, ostavite im ključeve i ostalo je njihova briga, vi možete i na Kopaonik za to vreme.
A i cene nisu više tako velike (cenovnik jedne od agencija http://selidbe-prevozrobe.rs/selidbe-cene/), što da se mučite.