Zašto su suplementi hit u 2019?

 

Zašto su suplementi hit u 2019?

Zašto dijetetski suplementi postaju sve popularniji u 2019. godini? Saznajte odmah!

 

Dijetetski suplemetni ili dodaci ishrani su proizvodi koji mogu da pomognu, pojačaju ili asistiraju prirodnoj funkciji u organizmu.

"Definišu se kao: proizvodi koji su namenjeni suplementiranju hrane koja se konzumira i koji sadrže jednu ili više određenih komponenata: vitamine, minerale, biljne komponente, aminokiseline, dijetarne supstance koje povoljno utiču na unos hrane, koncentrate, metabolite, konstituente, ekstrakte ili kombinaciju ovih komponenti.“

Dijetetski suplementi spadaju u kategoriju hrane, oni nisu lekovi, na njima ne mogu biti izjave koje kažu da dodatak ishrani služi u svrhu postavljanja dijagnoze, lečenja, prevencije bilo koje bolesti ili stanja.

Ovi suplementi se proizvode u dozno zavisnim oblicima kao što su kapsule, tablete, sirupi, kapi...

Pošto je preduslov za održavanje dobrog zdravlja pravilna i raznovrsna ishrana, ustanovljeno je da se unošenjem odgovarajućih nutritivnih sastojaka može sprečiti nastanak mnogih oboljenja.

"Dovoljnim unosom vitamina, kao i fizičkom aktivnošću u detinjstvu izgrađuju se jake kosti i smanjuje mogućnost nastanka osteoporoze i lomova kostiju u starosti." 


ZAŠTO JE PRAVILA ISHRANA BITNA?



Pravilnom ishranom mogu se zadovoljiti sve potrebe organizma za vitaminima, mineralima i drugim nutrijentima, međutim dešava se da ubrzan tempo  života u savremenom svetu odvlači ljude da se nepravilno hrane npr: 

 

  • preskakanjem obroka
  • brza hrana
  • nedovoljan unos voća i povrća
  • previše zastupljena masna i pržena hrana…

     

Na ovaj način organizam ostaje bez važnih vitamina i minerala, koji su neophodni za očuvanje zdravlja.

Loše navike nastale u ishrani savremeni čovek pokušava da nadomesti pomoću raznoraznih tableta i drugih sredstava nastalih na osnovu potrebe čoveka da svoje probleme kako u ishrani tako i u fizičkoj aktivnosti i funkcionisanju reši na brži i lakši način.

Međutim, da bi se pomoglo sopstvenom organizmu da lakše funkcioniše treba znati kome su potrebni koji dijetetski suplementi, u kom obliku i u kojoj dozi.

Različite potrebe organizma u zavisnosti od pola, starosti, fizioloških stanja (trudnoća, dojenje) uslovljavaju da se i unos određenih nutrijenata treba prilagođavati fiziološkim potrebama organizma.

 

"Posebno treba obratiti pažnju kod izbora i doziranja dodataka ishrani kod dece, trudnica, dojilja, teško bolesnih osoba, osobama na terapijama, kao i kod sportista."

Zasto su suplementi hit u 2019? Saznajte na pro100healthy.rs!

VRSTE DIJETETSKIH SUPLEMENATA

 

Dijetetski suplementi prirodnog porekla su oni koji kako im i sam naziv kaže oni koji dolaze iz prirode i potiču od biljaka koje je priroda stvorila tako da budu saveznici čovekovog zdravlja.

Ono što je potrebno jeste samo informisati se više o tome koji su to suplementi, za šta služe i kako ih možemo koristiti.

Apsolutni hit 2019 i preporuka mnogih korisnika je da se više o dijetetskim suplementima na prirodnoj bazi informišete na sajtu pro100healthy, gde u ponudi možete pronaći preparate kao što su:

Pored toga što bi se za njih moglo reći da pripadaju kategoriji hit suplemenata u 2019, treba napomenuti da je njihovo dejstvo na čovekov organizam zaista veoma delotvorno i da su veoma pozitivni saveznici zdravlja na čovekovom životnom putu.

"Kao što je već gore napomenuto, ovi preparati su na prirodnoj bazi, klinički su ispitani i 100% sigurni za upotrebu."

Naravno kao i u svemu potrebno je biti umeren u korišćenju u pridržavati se propisa konzumacije.

Osetljive kategorije kao što su trudnice i deca trebalo bi da vode računa, zbog osetljivosti njihovog organizma.
 

Više o ovim preparatima, njihovom sastavu, kao i svim karakteristikama i prednostima, možete pronaći na revolucionarnom online servisu za e-commerce - pro100healthy.rs!

 


Autorski tekst: Edmon Dantes


Komentari (10)

Zoran

Suplmenti svih vrsta su popularni najviše kod sportista, a još više kod bildera, oni uzimaju i to što treba i to što ne treba i to u (pre)velikim količinama. A neki znaju da budu i štetni. Na primer kreatin. On uzrokuje opadanje kose. Ukoliko ste se pitali zašto su bilderi ćelavi, eto odgovora. Zato vežbajte samo na zdrav način i zdravom hranom, iako možda zaostanete u obimu mišića.



(Dobar) +1
(Slab) 0
08-Jul-19 14:42:22 PM



i dalje ne kapiram

i dalje ne kapiram zasto su suplementi hit bas ove godine?



(Dobar) 0
(Slab) 0
29-Jun-19 17:53:00 PM



Nezira Dunai EX Torlak

Jel se moze nabaviti u Zemunu prve pruge 1d..tu ste me uputili pre oko mesec dana za kaladont. Hvala.



(Dobar) +2
(Slab) 0
26-Jun-19 16:00:07 PM



Maja

Ko je proizvođač suplemenata? Da li imaju sertifikate?



(Dobar) +1
(Slab) 0
25-Jun-19 14:11:04 PM



slavka

Ja vec koristim kurkumu i mnogo bolje se osecam sto se tice zdravlja.Citajuci ovaj tekst mnogo je dobro objasnjeno zato cu kupit OPC+C i Indijski tamjan.



(Dobar) +3
(Slab) 0
25-Jun-19 10:38:59 AM



Milica

Ja kurkumu koristim vec duze vremena i zaista mi prija i poboljsava opste stanje.Pitala bih Ivanu koja se ocigledno dobro razume u suplemente sta preporucuje za bolove u zglobovima?



(Dobar) +1
(Slab) 0
25-Jun-19 09:56:43 AM



goran

Nista nisam probao od ovih suplemenata, ali moja supruga uzima OPC+C i savetuje mi da i ja pocnem uzimati, videcemo...



(Dobar) +3
(Slab) 0
21-Jun-19 17:37:34 PM



saska

ja vec uzimam OPC+C, preventive radi i mislim da se bolje osecam



(Dobar) +3
(Slab) 0
21-Jun-19 17:33:32 PM



Ivana Kovačević

Mislim da su kod nas sportisti i sportski stručnjaci nedovoljno informisani o značaju suplementacije u sportu. Suplementacija sportista uglavnom je bazirana na korišćenju aminokiselina i preparata za povećanje mišićne mase. Međutim ono što je kod sportista znatno opasnije jeste pojačano stvaranje slobodnih radikala koji u organizmu nastaju zbog povećane potrošnje kiseonika. Drugi problem je mlečna kiselina u mišićima koja usporava oporavak sportista nakon intenzivnih treninga. Korišćenje antioksidanata je neophodno ako želimo da sportista u toku a i nakon svoje sportske karijere sačuva zdravlje. Antioksidansi poput kurkume, opc-a, zelenog čaja, acai bobica imaju nisku kaloričnu vrednost a jak antioksidativni potencijal zbog čega se u svetu smatraju obaveznom "hranom" za sportiste. Zeolit i Maka /Lepidium meyenii/ smanjuju stvarnje mlečne kiseline u mišićima,podižu nivo energije i povećavaju adaptaciju na stres, dok gljiva Cordyceps utiče na podizanje nivoa energije, povećanje izdržljivosti i bolju adaptaciju sportista na stres. Prema tome, malo bolja edukacija sportista vodi ostvarenju boljih sportskih rezultata!



(Dobar) +7
(Slab) 0
21-Jun-19 14:08:22 PM



Vitez

Procitao ceo tekst ali nisam ukapirao koji suplement je za mrsavljenje.



(Dobar) +3
(Slab) 0
21-Jun-19 13:04:45 PM



Dodajte komentar