Faktori koje treba uzeti u obzir pri odabiru agencije za digitalni marketing

 

Faktori koje treba uzeti u obzir pri odabiru agencije za digitalni marketing

 

Vlasnici sajtova često donose pogrešne odluke


Nekada se vlasnici sajtova ohrabre pa pomisle da mogu i znaju sve. Kad ih krene biznis. Ili kad ih nešto krene. Agencije za digitalni marketing tada nisu ni u mislima.

Takođe, postoje i oni vlasnici sajtova koji smatraju da mogu sasvim samostalno da vode naloge na društvenim mrežama za svoje poslovanje. Često se zbog toga dogodi da sa promocjom na društvenim mrežama započnu, a onda nemaju dovoljno pratilaca, odnosno ne uspevaju da ostvare interakciju sa njima onako kako su zamislili.

Uloženo mnogo truda i rada a povratni efekti slabi. Gde je greška?

I naravno da sve to vremenom dovodi i do nervoze, a što opet negativno utiče na primarno poslovanje. 

Postoje vlasnici koji uporno forsiraju iste agencije za digitalni marketing, slušajući ono njihovo a naše, jednog dana će biti bolje jer je prevelika konkurencija, pa nedostaje ovo nedostaje ono. Samo to vreme nikako da dođe a životni vek sajta nije neograničen.

I na kraju postoje oni vlasnici sajtova i poslovnih naloga na društvenim mrežama koji još uvek nisu sigurni vredi li se upuštati u internet utakmicu ili ne. Strpljivo i kao bajagi mudro čekaju neka bolja vremena i neke prihvatljivije trendove na Internetu.

Pa da uskoče u taj vagon u velikom stilu. A ta vremena će biti sve teža za uspeh na Internetu. Nema ko da im kaže. Evo prilke da čuju.

Ako ste se delom prepoznali u ovome, onda je ovaj tekst upravo vama i namenjen.

Ne kažu bez razloga da uvek posao treba prepustiti stručnjacima, čak i kada mislimo da znamo kako bi to trebalo učiniti. Baš iz tog razloga se i preporučuje za promociju poslovanja bilo koje firme angažovati agencije za digitalni marketing. Kada profesionalci vode sve aktivnosti na društvenim mrežama, gotovo je sigurno da će to imati itekako pozitivan efekat i na poslovanje. 

Osim toga, zaposleni u takvim specijalizovanim agencijama nude i mnoge druge usluge, koje će svakako doprineti boljem poslovnom imidžu. A sve to bi trebalo vremenom da doprinese i kvalitetnijem i uspešnijem poslovanju određene kompanije u celini.


Kako izabrati agenciju za digitalni marketing?

Kada shvatite da ne možete samostalno da vodite naloge na društvenim mrežama za kompaniju, u kojoj ste radno angažovani, to je već prvi korak ka pronalasku odgovarajuće agencije za digitalni marketing. 

Imajte na umu da svaka od takvih agencija zapošljava ljude, koji imaju dovoljno radnog iskustva, pa u tom smislu mogu i da vam ponude brojne usluge. A neke od usluga koje nude različite agencije za internet marketing su i:

  • izrada i održavanje web sajta
  • optimizacija web sajta (Search Engine Optimisation)
  • izrada e - prodavnice
  • kreiranje sadržaja za web sajt
  • reklamiranje na društvenim mrežama, kao što su Facebook, LinkedIn i Instagram
  • kreiranje kampanja za Google
  • reklamiranje na YouTube
  • usluge grafičkog dizajna
  • redizajn već postojećeg sajta
  • logo dizajn
  • različite vrste promocija web sajta na internetu


Faktori koje treba uzeti u obzir pri odabiru agencije za digitalni marketing

Najpre da napomenemo da se uvek može dogoditi da pogrešite u odabiru ne samo agencije za digitalni marketing, nego i u bilo kom drugom slučaju. 
Međutim, ako preduzmete sve korake koji su neophodni, vrlo je verovatno da ćete odabrati najbolju od svih ponuđenih agencija. 

Bitno je da uzmete u obzir relevantne reference, koje su obično navedene na sajtu skoro svake agencije za digitalni marketing. Zatim se potrudite da dobro pogledate sve sajtove, koji su navedeni u referenc listi, te da sami procenite kakav je njihov kvalitet. 

A ukoliko želite da idete korak dalje, možete čak kontaktirati i one firme koje su poverile uslugu digitalnog marketinga konkretnoj agenciji. Jednostavno zatražite mišljenje o saradnji sa tom agencijom. 

Kada prikupite sve podatke, valjalo bi da izaberete dve - tri takve agencije, pa da ostvarite direktan kontakt sa svakom od njih. Ne zaboravite da se raspitate i o ceni usluge za koju ste zainteresovani, kao i o načinu plaćanja. 

Obratite pažnju koliko su vam posvećeni u komunikaciji i koliko žele da vas pored osnovne ponude, i da edukuju i pomognu da lakše razumete šta sve dobijate ako ih angažujete.

Proverite koliko prate trendove iz svoje oblast kroz blog na sajtu agencije ili neki eksterni blog. 

Komunikacija i poverenje su preduslov uspeha! Rad na digitalnom marketingu zahteva jaku interakciju, saradnju vlasnika i agencije. Ako vam ne ide u komunikaciji zapitajte se da li bi vam išlo i ako uđete u posoa sa tom agencijom?

Tek kada sve to budete sagledali, možete da počnete užu selekciju. Svakako je ideja i želja da izaberete onu agenciju, koja za optimalnu sumu novca može da vam ponudi najviše usluga.

Obratite pažnju!

Digitalni marketing je dugoročan posao. Prilikom odabira agencije uzmite u obzire sve troškove i sve benefite od saradnje sa nekom agencijom. Niska cena u startu može kasnije da se ispostavi kao omča zbog koje ćete plaitite neuporedivo više.

Cena za digitalni marketing i SEO je jedan od najpopularnijih pojmova na netu i pročitajte druga iskustva na ovu temu pre donošenja konačne odluke.

Nemojte brinuti ukoliko možda i pogrešite u izboru, jer srećom na tržištu postoje brojne agencije za digitalni marketing, pa ćete načinjenu grešku moći i da ispravite.

Ili da ogolimo zablude, izgubljeno vreme koje se često meri i godinama neće niko moći da vam vrati, ali ovaj tekst i jeste nastao kao vodič da smanjite greške u odabiru agencije za digitalni marketing.


Autorski tekst: SrbijaSpace.rs


Komentari (1)

stručnjak

Evo kako odabrati pravu agenciju: ukucati digitalni marketing i gledati agencije samo na prvoj strani. Postoje agencije koje rade digitalni marketing i SEO ali koje ne ulažu u sopstvenu promociju. Pitam se da li je to greška?



(Dobar) +2
(Slab) 0
09-Nov-19 13:01:22 PM



Dodajte komentar