Evo kako opremiti poslovni prostor na najvišem nivou
Poslovni prostor ili kancelarija je mesto gde se mnogo radi, ali i provodi mnogo vremena. Samim tim, važno je urediti taj prostor prema kriterijumima poslovne kulture, ali i udobnosti i prijatnog osećaja koji je jedan od preduslov za produktivan rad na poslu.
Kao što postoje mnoge nepisane pravilnosti za uređenje harmoničnog i lepog doma, tako možemo da govorimo i o određenim standardima za uređenje poslovnog prostora koji mogu učiniti da vaša kancelarija bude jedno prijatno mesto koje odiše profesionalnošću, ali i ljudskom toplinom koja je uvek poželjan deo i najformalnijih stvari koje radimo.
U skladu sa tim, navodimo nekoliko saveta za praktično, profesionalno i lepo uređenje kancelarije.
Profesionalnost je prvo što treba da komunicira vaš poslovni prostor, ali moderni elementi će ga učiniti mnogo privlačnijim i atraktivnijim. Za početak, dajte svojoj kancelariji neko poslovno obeležje. Na primer, jedan zid može biti namenjen izradi logotipa vaše firme u velikim dimenzijama. Kvalitetno izabrana štampa velikih formata i odabir pravog mesta za ovako nešto učiniće da ovaj “detalj” izgleda vrlo sofisticirano na zidu vaše kancelarije.
Jedna od opcija je da umesto logotipa, na zid postavite sva priznanja, nagrade i diplome koje ste dobili, što takođe može izgledati vrlo lepo i odmereno.
Kvalitetan nameštaj je taj koji u najvećoj meri definiše lepu i udobnu kancelariju. Imajte na umu da je to mesto u kojoj provodite bar osam sati dnevno, što znači da je kvalitetna radna fotelja prioritet, a uz to i širok, praktičan sto koji će biti savršeno funkcionalan, kao i police na koje ćete smestiti sve što je potrebno. Uskladite sve ove elemente i odlučite se za određenu nijansu nameštaja, koja će vašoj kancelariji pružiti dominantnu notu i dobru bazu za dalje obogaćivanje detaljima.
Za svaki prostor u kome boravi čovek važno je da postoji i neka biljka, jer biljke su te koje unose život u prostoriju. Nabavite saksijsko cveće većih dimenzija - samo jedna biljka može značano promeniti ambijent i učiniti ga mnogo “toplijim” u odnosu na prostor koji poseduje samo nameštaj i druge elemente neophodne za rad.
Biljke pozicionirajte u skladu sa položajem prozora i veličinom samog prostora, ali teško da sa brojem biljaka možete preterati. Sve dok vam ne zauzimaju mnogo prostora i ne ometaju normalno kretanje po kancelariji, dodatni primerci su uvek dobrodošli.
Jedna od glavnih stvari o kojima treba da vodite računa je kako će se vaši saradnici osećati u vašoj kancelariji prilikom sastanaka. Zato predlažemo da jedan kutak kancelarije pretvorite u deo za sastanke, gde ćete smestiti sto, stolice ili još poželjnije fotelje, sa svim potrebnim sitnicama i priborom za rad. Razgovori u takvom kutku mogu biti mnogo produktivniji jer deluju neformalnije i opuštenije.
Izuzetno je važno da vaša kancelarija bude dobro osvetljenja. Prirodno osvetljenje bi tokom dana moralo da osvetljava čitav prostor, a u popodnevnim satima je poželjno da imate kvalitetno osvetljenje prilagođeno poslovnim prostorima. Takvo osvetljenje ne iritira, nije prejako, ali svakako nije ni slabo. Raspitajte se o osvetljenju za poslovne prostore i ako izaberete kvalitetne opcije, bićete oduševljeni njihovim efektom.
Ovo su neki od predloga za uređenje kancelarije koja treba da bude prijatna za boravak i prilagođena poslu. Naravno, u zavisnosti od tipa posla uvek možete dodati razne uređaje, aparate i sve one stvari koje su vam neophodne tokom radnog dana. Preporuka je, ipak, da radni prostor ne pretrpavate stvarima ukoliko to nije neophodno, jer čovek mnogo bolje funkcioniše kada oko njega vlada red i skladan raspored elemenata.
Predlažem ovakvu aplikaciju zida od prirodnog kamena http://www.kamenstruganik.com/suvi-zid/. Kamen je naredjan tehnikom suvog zida, veoma zahtevna tehnika koju retko koji majstor može da izvede. A takvi majstori postoje u Mionici i okolini. Luksuzna varijatna ovog zida ostavlja veoma jak utisak na poslovne partnere, a takav utisak svaki biznismen voli da emituje , zar ne?