Sobni bicikl - alternativa i pravi izbor

 

Sobni bicikl - alternativa i pravi izbor


Ukoliko ste strastveni biciklista, možda samo rekreativac, ili jednostavno ne podnosite vežbanje u zatvorenim teretanama i fitnes-centrima, a želeli biste da živite zdravijesobni bicikl je idealno rešenje za vas i vašu porodicu.

Dolaskom hladnijih dana, mnoge aktivnosti na otvorenom će morati da sačekaju lepše vreme ili se premeste u odgovarajuće zatvorene prostore. Za ljubitelje biciklizma, srećom, postoji alternativa, a to je sobni bicikl.

Već znamo da je bicikliranje zdravo i opuštajuće. Ali zašto je to tako i koje bismo još koristi mogli imati od njega?

U nastavku ćemo vam navesti neke od razloga zašto je vožnja bicikla tako zdrava I zašto biste što češće trebali biciklirati, nezavisno od vremenskih prilika napolju, na svom sobnom biciklu kao i na običnom:
 

  • Vožnja bicikla je dobra za sprečavanje mnogih bolesti. Smanjuje rizik od dijabetesa tipa 2 I kardiovaskularnih bolesti. Takođe blagotvorno deluje na krv, jer se sastav vaše krvi menja kako se pedaliranjem povećava broj otkucaja srca. Osim toga, krvni sudovi postaju elastičniji I jači.
  • Biciklizam opušta I oslobađa od stresa. Dok vozite bicikl, bilo sobni ili obični, moguće je opustiti se i misliti na nešto drugo. Opuštanje uma utiče na celokupan organizam I emocije, disanje se ujednačava, simptomi stresa smanjuju, a tokom vožnje se proizvode i supstance sreće – endorfin I serotonin.
  • Bolji san. Istraživanja su pokazala da je, i samo 30 minuta vožnje bicikla dnevno, dovoljno za bolji san. Brže ćete zaspati, pa čak i sat vremena duže. Ovo potiče od svih, već navedenih, pozitivnih promena u organizmu tokom pedaliranja.
  • Pomaže u borbi protiv gojaznosti. Vožnja bicikla je lagana vežba koja ne opterećuje zglobove i zato je pogodna i za gojazne osobe. Odličan je način za zdravo i postepeno mršavljenje.
  • Osvežava naš mozak. Tokom vožnje sobnog bicikla ne pokrećemo samo naše telo već se podstiče i protok krvi u mozgu. Tako se proizvodi više proteina za stvaranje novih moždanih ćelija.Delovi mozga bolje komuniciraju što pospešuje kognitivne sposobnosti.
  • Bicikliranje poboljšava izgradnju mišića. Dok vozimo bicikl, ne koristimo samo noge za okretanje pedala, već i mnogo drugih mišića.
  • Može se odvijati u sklopu drugih aktivnosti. To znači da sobni bicikl ne moramo, ukoliko ne želimo, voziti izolovani u nekoj prostoriji, već je moguće bicikl instalirati u dnevnom boravku, na izabranom mestu, i to vreme takođe biti sa porodicom u razgovoru ili slušanju muzike, pa čak i gledanju televizije.
  • Vožnja sobnog bicikla ne zavisi od vremenskih i ostalih uslova. Za nju vam nije potrebna nikakva dodatna oprema i troškovi.
     
Vožnjom sobnog bicikla moguće je sagoreti oko 500 kalorija po satu. Za početnike je ovo vreme verovatno previše, ali i 15 minuta vrednog bicikliranja odneće vam oko 130 kalorija, a vi ćete svakodnevno napredovati.


Ukoliko ste se već opredelili za zdraviji način života i svakodnevno dostupnu rekreaciju u vašem omiljenom okruženju, nezavisno od puta do fitnes centra i dodatnih troškova, pozivamo vas da na jeftinije.hr izaberete sobni bickl za sebe i vašu porodicu, u obilju ponuđenih modela i po najpovoljnijim cenama.

 


Autorski tekst: F.C


Dodajte komentar