SrbijaSpace logo

Višak vremena u firmi: kako ga iskoristiti za digitalni marketing?

 

Višak vremena u firmi: kako ga iskoristiti za digitalni marketing?


Višak vremena ili propuštena prilika?


Kao vlasnik firme, često sam se suočavao s paradoksom: kad je posao u jeku, nema dovoljno vremena za sve zadatke. Ali, kada se situacija smiri, odjednom se pojavi višak vremena.

Zvuči kao dobra stvar, zar ne? Međutim, višak vremena može postati dvosmerna ulica – možete ga iskoristiti za unapređenje poslovanja ili ga prosto "protraćiti".

Jedna stvar mi je uvek bila jasna – digitalni marketing je postao ključan za rast i održavanje relevantnosti na tržištu.

Ali, angažovanje agencije za digitalni marketing je za našu firmu bilo prevelik trošak.

U međuvremenu, zaposleni su imali slobodno vreme, a ja sam se pitao: kako ga iskoristiti pametno?
 

Kako koristiti slobodno vreme za brendiranje?
 

Odluka je pala!
 

Iskoristiti slobodno vreme za digitalni marketing.


Zaposleni su predložili da radimo na našem brendu. Ideja je bila jednostavna – komentarisati na forumima, odgovarati na pitanja na društvenim mrežama, deliti korisne savete u našoj industriji.

U početku je sve zvučalo obećavajuće, ali ubrzo smo naišli na problem – kako pratiti gde smo bili, šta smo rekli i šta je donelo rezultate?

Nije bilo dovoljno reći: "Idite i radite na brendu."

Trebalo je organizovati i pratiti sve aktivnosti.

Koji su to sajtovi bili korisni?

Koje komentare smo ostavili?

Gde smo dobili povratnu informaciju?

Bez odgovora na ova pitanja, naš trud bi brzo završio kao haos.

I baš tada smo naišli na rešenje domaći softver za SEO – Aleant.rs, platformu koja nudi modul za brendiranje. Ovaj alat je bio sve što nam je trebalo da u okviru firme organizujemo digitalni marketing. Modul nam je omogućio da:
 

  • Pratimo sve aktivnosti u vezi s brendom – od komentara na forumima do objava na društvenim mrežama.
  • Beležimo gde smo bili aktivni i šta smo postigli.
  • Organizujemo rad između zaposlenih, dodeljujući zadatke i prateći napredak.
  • Sve je na srpskom tako da je mnogo lakši rad u modulu.


Ono što je bilo posebno korisno jeste to što smo sve mogli da radimo unutar firme, bez dodatnih troškova za spoljne agencije.

I da.

Neki zaposleni zbog prirode posla mogu da rade od kuće. Bilo je nemoguće ispratiti i njihov dodatni rad na digitalnom marketingu bez Aleant softvera.

Aleant.rs nije samo alat – bio je kao digitalni asistent koji nas je vodio kroz proces brendiranja. Lako smo ga savladali za korišćenje. Cena iznajmljivanja softvera je prihvatljiva, a tehnička podrška je besplatna.


Nisu mi poverovali


Kada sam pričao kolegama da moji zaposleni svaki dan na radnom mestu, deo radnog vremena provedu na Internetu i to kao deo posla, jednostavno mi nisu verovali.
 

Nije ni lako poverovati da je surfovanje na Internetu, komentarisanje aktuelnih tekstova deo radnih zadataka.


Višak vremena kao šansa za rast
 

Danas, kada se osvrnem na tu odluku, jasno vidim koliko je bila ispravna. Slobodno vreme koje smo imali, pretvorili smo u vrednost za firmu. Naš brend je postao vidljiviji, prisutniji i relevantniji.

Angažovanjem zaposlenih i uz pomoć platforme poput Aleant.rs, uspeli smo da digitalni marketing učinimo delom svakodnevnog poslovanja. Ono što je nekada bilo višak vremena, sada je naša najveća šansa za rast.

Ako se i vi suočavate s viškom vremena u firmi, nemojte ga protraćiti.

Pronađite alate koji će vam pomoći da ga pametno iskoristite. Jer, kao što sam naučio, digitalni marketing nije luksuz – on je neophodnost, i uz prave alate, možete ga savladati iznutra, koristeći resurse koje već imate.

Slike: pexels.com

 


Autorski tekst: Faribo

Vaše povratne informacije nam mnogo znače.
Molimo Vas
da kliknete na ikonicu koja odražava Vaš nivo satisfakcije posle pročitanog teksta.

Kako ste ocenili ovaj tekst?

4.8 ★

15 recenzija


Komentari (10)

kole

Tesko da ce ovo da prodje. Nisam razmisljao na temu dodatnog posla za zaposlene mada znam da imaju dosta praznog hoda. Ili sam vec ostareo pa ne razumem kako to zaposleni mogu raditi posao agencije.

(Dobar) +1
(Slab) 0
22-Nov-24 12:33:00 PM



Marljivko

Sve je to leoo ali treba radnik i da odmori malo. Da se zabavi u radno vreme i opusti. Znači manje posla, više odmora. Ne mora poslodavac svaki sekund da meri, već da malo povede računa o zadovoljstvu zaposlenih. Ne sumnjam. da je softver dobar ali neka ga koriste oni kojima je to primarna delatnost, a ne svi zaposleni i pod moranje.

(Dobar) +1
(Slab) 0
21-Nov-24 22:27:35 PM



Marljivko

odgovorio/a: bela cao

:) lepo si ovo rekao ali ima jedno ali koje zeki malo vise... biznis, pogotovo privatni, je sve suroviji .. mozes da ih pustis da ne rade nista osim sto moraju pa makar to efektivno radili 2 sata od 8 sati. Ali, imas jedan problem, konkurencija ce te pregazi, osim ako ti posao ne zavisi od konkurencije vec od dobrih veza.
(Dobar) +1
(Slab) 0
22-Nov 12:35:31
Marljivko

odgovorio/a: veliki bos

Ziveo ti meni! Ako ne moraju da rade 8 sati onda im daj radno vreme od 4 sata, ne moraju nista drugo da rade i mnogo ce te voleti ..Samo ako ih u ona druga 4 sata sretnes na drugom radnom mestu shvatices nesto a mozda i neces. Postojimo i mi male firme i malo zpaoslenih kojima je u interesu da imaju posla i ako mogu deo radnog vrmeena da doprinesu surfovanjem na Internetu verujem da bi to 99% jedva docekalo. U stvari, treba probati, pa mozda oni koji su probali ili probaju treba da nam podele iskustva.
(Dobar) +2
(Slab) 0
22-Nov 12:47:38
Marljivko

odgovorio/a: Radenko

moze da se drnda ako je u google pa za 1h uradi posao vredan milione.. a ako kod mene ni za 8 sati ne moze da zaradi za platu onda mi deluje preglupo da radi 2h a ostalo da se relaksira. a ne radi samo z amene, ako ja ne radim nece ni on imati.
(Dobar) +1
(Slab) 0
01-Dec 21:16:26
Srecko

Ko je uradio nije gubio vreme,sve pohvale.

(Dobar) +1
(Slab) 0
21-Nov-24 19:49:08 PM



preduzetnica

I meni su usluge agencija za marketing za sada preskupe. Slobodno vreme može biti zlata vredno za brendiranje, ali samo ako se pravilno iskoristi. Umesto da čekate da klijenti pronađu vas, iskoristite to vreme da postanete vidljivi na mestima koja su relevantna za vašu industriju. Moja iskustva su da itekako ima efekta ako ste aktivni na bitnim mestima. Pišite stručne komentare na forumima i u grupama na društvenim mrežama, delite korisne savete i informacije koje mogu pomoći vašoj ciljnoj publici.

Mozda je najvaznije sledece:

Brendiranje nije samo reklamiranje – to je građenje prisustva i poverenja.

Doslednost je ključ – postanite deo razgovora i pokažite stručnost u svojoj oblasti. Ako pažljivo pratite gde ste bili aktivni i kako ljudi reaguju na vaš rad, slobodno vreme možete pretvoriti u dugoročno ulaganje u svoj brend. Hvala za tekst, isprobacu softver aleant i pisem iskustva.



(Dobar) +14
(Slab) 0
21-Nov-24 14:52:20 PM



Ivan

U početku sam mislio da nisam retardiran da ne mogu da zapamtim koje sam aktivnosti na internetu ostvario, a onda sam počeo da razmišljam da li je sajt bio na pr. .rs ili co.rs, da li je portal .com ili .rs, a svi se slično zovu. Sledeči probelem koji se pojavio je kako ću aktivnost koja će tek biti odobrena ispratiti. A onda sam krenuo sa excel tabelama koja je samo rasla i dobijala nove kolone. Pa gde sam objavio tekstove, gde link, a gde samo komentar i kako sve da ispratim i budem produktivan, a ne da gubim dane proučavajući i prisećajući gde sam bio i čekam odgovor moderatora, gde mi neko traži odgovor na pitanje isl. Kompeksan je digitalni marketing, a bez njega na netu nemate šta da tražite. I onda sam slučajno naleteo na ovaj softver. I moj rad je obasjalo Sunce. Bez agencija, slobodni strelac, novi marketar. Verujte mi vredi svake pare.

(Dobar) +4
(Slab) 0
21-Nov-24 14:44:44 PM



Kristina

Višak vremena često je bio inspiracija za nove biznise. Mnogo je toga nastalo baš u to slobodno vreme. A firma koja ne ulaže u digitalni marketing danas kao da ne postoji. Zato je ovo sjajna ideja.

(Dobar) +4
(Slab) 0
21-Nov-24 14:42:13 PM



Emilija

Danas kada je sve online, firma koja nema digitalni martketing ne moze da opstane.

(Dobar) +3
(Slab) 0
21-Nov-24 13:04:58 PM



Dodajte komentar