SrbijaSpace logo

Selidba firme

 

Selidba firme

Selidbe firme

Poslovna klima i okruženje, tj. lokacija firme, za mnoge delatnosti znači posao, klijente, mogućnost profita. Selidbe firme postaje, kao deo poslovne aktivnosti svake od njih.

Kada se neka firma preseljava potrebno je preseliti sledeće stvari:

  • kancelarijski nameštaj (stolica, radni stolovi, fotelje, ormari),
  • lake i teške kase,
  • sefovi,
  • veće i manje mašine.

Za pripremu, pakovanje i prevoz svih ovih elemenata, odnosno  inventara, potrebni su dobro obučeni radnici, koji će ekspeditivno i brzo realizovati prenos sa jednog na drugo mesto.


Odabir agencije za selidbu


Odabir prave agencije za selidbu može biti ključan korak u procesu koji često izaziva stres i neizvesnost. Kvalitetna agencija za selidbe nije samo prevoznik vaših stvari – ona je vaš partner u svakom koraku ovog kompleksnog procesa.

Prilikom odabira, obratite pažnju na reputaciju agencije, iskustvo njihovih timova, recenzije zadovoljnih klijenata i obavezno proverite da li su licencirani i osigurani. Transparentna komunikacija i jasni ugovori o pružanju usluga su takođe od velikog značaja kako biste izbegli neprijatna iznenađenja.

Uvek je dobra ideja da uporedite nekoliko ponuda kako biste bili sigurni da dobijate najbolju vrednost za novac. Kvalitetna agencija ne samo da štiti vaše stvari, već i vaše vreme i energiju.

Potrebno je izvršiti demontažu većih komada nameštaja, odnosno specijalizovanih mašina, koji se ne mogu u komadu prevozi, kao i montiranje istih u novom objektu.

 

Šta podrazumeva selidba firme?
 

  • prenos stvari do vozila (bilo da vi pakujete stavri ili to prepustite nama),
  • utovar stvari (u kamion i/ili kombi vozilo),
  • prevoz stvari optimalnom trasom,
  • istovar svih stvari iz naših vozila,
  • prenos u novi objekat (eventualno raspakivanje i demontaža).

 

Najbolje je za ovakav komplikovani proces unajmiti agenciju za selidbe koji imaju iskustva i znanje. Za svaku selidbu firme potrebno je dimenzirati potreban broj radnika u funkciji od obima i komplikovnosti posla. Preseljenje firme sa jedne lokacije na drugu je novi izazov, nova prilika i nastavak funkcionisanja na novoj adresi. Neka sam čin prevoza bude efikasan i stimulativan, ali i inspirativno profesionalan za poslovanje na novoj lokaciji.


Autorski tekst: Faribo

Vaše povratne informacije nam mnogo znače.
Molimo Vas
da kliknete na ikonicu koja odražava Vaš nivo satisfakcije posle pročitanog teksta.

Kako ste ocenili ovaj tekst?

0 ★

0 recenzija


Komentari (3)

preduzetnica

Iz mog isksutva najisplativije i najsigurnije je dati profesionalnoj agenciji ključ u ruke. Naravno, sve lepo dogovoriti, isplanirati i sačekati stvari na novoj lokaciji.

(Dobar) +1
(Slab) 0
11-Jan-25 12:43:37 PM



Treba i firmu i očistiti

Kada selite firmu onda je potrebno i očistiti i stari i novi prostor. Većina gazdi hoće da uštede pa teraju zaposlene da to rade. Što je bruka i sramota, ali gazde hoće da ušede na svakom koraku. A u Beogradu ima toliko agencija koji će to uraditi i brže i bolje. A nekie su specijalizovane za čišćnje fabričkih hala i magacina od raznih industrijskih masti  i hemikalija.



(Dobar) +3
(Slab) 0
29-Jul-19 13:44:44 PM



Trgovac

Kada sam prvi put selio poslovanje mislio sam da cu ustedeti ako zaposleni pripreme stvari za selidbu i sami to odradimo nasim vozilima i sredstvima. Nikad vise. Ko nije probao to da uradi ne zna koliko je to maltretiranja za male pare.
I gubitka vremena.
Ne znam da li sam ustedeo, ali sledeca selidba ce biti preko agencije. I tacka. Agencija za selidbe je spas i selidba ne kosta toliko koliko kosta maltretiranje zaposlenih i gubljenje vremena.



(Dobar) +4
(Slab) 0
05-May-19 15:02:39 PM



Dodajte komentar